ikiprensannesii2 5 yaşlarında falandım koridora çıkar yerdim tırnaklarımı annem görmesin diye, anneme hep yakalanırdım bi güzel döverdi beni döve döve unutturdu bana 😀😀 erkek kardeşim yiyor mesela tırnaklarını. Şuan yemiyorum o yüzden nasıl tavsiye versem bilmiyorum umarım bırakırsınız sizde 😊