ikiprensannesii2 Var mı aranız da böyle sorunu olup da artık yemiyorum diyen? Çok utanıyorum dışarıda elimle bi şey göstermeye. Bazen fark etmiyorum bile. Mide bulandırıcı bir şey biliyorum ama bırakamıyorum🤷🏼♀️☹️
Nurhan88 ikiprensannesii2 malesef bende de durum aynı kendimi bildim bileli yiyiyorum işin kötüsü 13 yaşındaki kızımda yiyiyor benden alıştı şimdi 5 aylık bebeğim oda yer diye korkuyorum bir kere bıraktım yemeyi tırnaklarım çok güzel oldu manikür yaptırdım ojeler sürdüm ama tekrar başladım yemeye tekrar bırakıcam inşallah
Tatlican ikiprensannesii2 eczanede aci oje var bitkisel görumcem kizina almis tadi cok cirkin. Isterseniz deneyebilirsiniz
Hatice_nur07 Aynı dertten müzdaribim bi ara bırakmıştım tekrar başladım kekik yağı sayesinde bırakmıştım baya da uzamıştı 🤷🏻♀️
Hatice_nur07 ikiprensannesii2 evet acı bende kızım oldugu için süremiyorum yanlışlıkla elim agzına gözüne gider diye
ikiprensannesii2 Nurhan88 Bende aynı üniversitedeyken hep bakım yapardım tırnaklarımın şeklide çok güzel ama işte tekrar başladım☹️ Özellikle sinirli olduğumda yiyorum psikolojik galiba
ikiprensannesii2 Jument yani şu an bozuk yediğim için ama üniversitede bırakmıştım yemeyi, o zaman çok düzelmişti şekli çok güzel aynı annemin tırnakları gibi uzun şekilli ama işte şimdi kısacık ve yamuk vaziyette. Eşimden bile utanıyorum☹️
Emrin ikiprensannesii2 ay ne bilim kiz😂valla arkadasim vardi eline vura vura unutturmustum simdi nabiyor bilmiyorum da bide cocuklar da cok örnek aliyo boyle seyleri bunu giz onunde bulundurarak hareket edebilirsinz
Jument ikiprensannesii2 bende yiyordum, çok çirkinleşmişti tırnaklarım. Güzelleşmesi için bıraktım.. şu an baya düzeldiler..
Ddddddd01 ikiprensannesii2 bakarken çok yerdim ama evlenince bıraktım çünkü çok çirkin bi görüntü oluşturuyor öz güvensiz hissediyordum kendimi ama şimdi bırakınca bi öz güven rahtalama geldi.😃
ikiprensannesii2 Ddddddd01 Hadi beni bi gazlayınn yaa bende yemiyim😀 aslında çok güzel tırnaklarım var uzuncana ama işte yediğim zaman minicik kalıyorlar
ikiprensannesii2 Jument keşke bende böyle diyip bırakabilsem ☹️ 1 haftadır yememiştim hemen uzadılar biraz bi şeye moralim bozuldu bi baktım gitmiş hepsi
Mutluluk ikiprensannesii2 Orta okuldan beri yiyorum yani öyle çok abartı değil önceden daha çoktu Tırnaklarımı minnacık yapana kadar yemiyorum genelde sıkıldığım ve stresli olduğum zamanlar yapıyorum bunu
ikiprensannesii2 Emrin Evet bende şimdi onu düşünüyorum bana uymasını istemiyorum ama böyle yaparsam alışır illa ki sabahtan akşama kadar birlikteyiz sonuçta
aybikreis ikiprensannesii2 Ben kendimi bildim bileli tırnak yiyordum. Acı cila,acı biber iğrendirici her şeyi denedim. Sonra diş teli taktırdım yiyemedim 😂 şimdi uzun uzadığında oje falan sürüyordum hoşuma gitti bi daha yemedim. Gözüme hitap etti açıkçası öyle bıraktım
ikiprensannesii2 aybikreis İşte o uzama sürecini bi atlatabilsem bende yemiyorum. Bakım yapıyorum çok güzel oluyorlar ama işte🤷🏼♀️😕
Ddddddd01 ikiprensannesii2 yeme bacım yeme sen yaparsın😃😄 acı oje falan al sür. Aklına geldiğinde git başka şeyler yap onlarla uğraş