cokgezenti_30 Birilerivar evet ben gördüm gerçekten ama ben tabi sadece onu kullanmıyorum cologene, altın serum falan da kullanıyorum
cokgezenti_30 Birilerivar evet ama dediğim gibi herkes bana doğum lekesi kalır geçmez diyordu uzun süre beni görmeyenler şaşırıyor kaç kat kapatıcı var falan diye soruyorlar ki hayatımda pudra yada kapatıcı kullanamdım bu zamana kadar