Birilerivar Merhaba kizlar yuzumde sivilce lekeleri var dermapen yaptirdim ama bi etkisini goremedim evde dermoraller alip kullanamk istiyorum aranizda kullanan faydasini goren varmı hangi serumla kullanmalıyım
zeynepduha Birilerivar ben yapmıştım etkisi iyiydi ama sürekli kullanmak gerekiyor dolapta duruyor öyle
cokgezenti_30 Birilerivar ben kullanıyorum ve memnunum temizleme cihazıda aldım oda güzel ben mesoestetik kullanıyorum ürünlerimi aşırı memnunum ve yediklerime dikkat ediyorum
daisydove Birilerivar ben bi ara yaptım ama çok düzensizdi o yzden bişey diyemiyorum ama illaki faydası olur lekelerin kalıcı olmaması için güneş kremi kullanman lazım ama yoksa ne yaparsan yap lekelenirsin canım
Birilerivar zeynepduha etkisini gordunuzmu hangi serumla veya kremle kullandnz cildim pskolojimi bozuyor artk bide onu denicem
cokgezenti_30 zeynepela2 dediğim gibi arkadaşa benimde lekelerim vardı doğumda oluşmuştu artık gittiler mesoestetik diye bi marka var bende baya ürünü var kullanıyorum (güneş kremi,fondöten,colajen,temizleme maskesi gibi)
cokgezenti_30 Birilerivar 4 aydan sonra etkisini gördüm özellikle doğum da siyah lekeler olmuştu yüzümde şimdi hiçbirşey yok zaten doğumdan önce sadece güneş kremini ve fondötenini kullanıyordum sonra başka ürünlerini de aldım iyi ki de almışım
Birilerivar cokgezenti_30 aradigım urun aslinda 4 ay duzenli kullanımda etkisini gorduyseniz alinabilir demkki
Birilerivar daisydove gunes kremi de alcam canm aynen yoksa bi faydasi olmaz aksine daha kotu olabilir
cokgezenti_30 [silindi] kendi sitesi zaten bu dünyaca ünlü bi ürün ama ğahalı olduğu için çok bilimmiyor sanırım
cokgezenti_30 Birilerivar mesela hüneş kremini 1200 civarına alıyorum fondöteni 670 di kendi sitesine girirp oradan alıyorsunuz sepete ekle falan var
cokgezenti_30 Birilerivar evet ben gördüm gerçekten ama ben tabi sadece onu kullanmıyorum cologene, altın serum falan da kullanıyorum