Seher4693 BenimDefnem slm bu dönem zaten aylık 1 kilo almazlar ki 500 gr iyi kilosuda normal ek gıda için çok erken bizde 4 ay 6 günlüğüz ebe 500gr almış çok iyi dedi sakın tadım yaptırmayın dedi zaten 6 aydan sonra bol bol yiycekler erken daha
Damlakrdgg BenimDefnem bence çok zayıf değil benim kızım 4 aylıkken 6750 kiloydu. Onu baz alarak söylüyorum. Dr sordum formül süt verelimmi diye hayır kilosu gayet iyi dedi
Cagla Yanliz herkesin doktordan iyi bilmesi🙄 doktor basla dediyse baslasn zaten bizim gbi yemek yiycek degilya yogurt fln yicek