BenimDefnem 3 kasımda doğum yaptım. Bebeğimi sadece 2 ay emzirebildim. 4.ay bitiminde başladım ek gıdaya. Önce yoğurtla denedim baktım sıkıntı yok, sonra çorba yaptım ıspanak havuç patatesten. Biraz kabız oldu patatesi çıkardım normale döndü. Şimdi ise çorbada veriyorum yoğurtta elmada.. Bazen pirinç unundan mama yapıyorum içine çok çpk az pekmez koyuyorum. Şekersiz bebe bisküvisi koyuyorum bide . Yoğurduna elma rendeleyip koyuyorum yada pirinç unu mamasına da meyve koyuyorum. Çorba olarakta mesela bugün iki yaprak ıspanak küçük brokoli mercimek koydum kaynattım sonradan irmik koydum az birşet zeytinyağı koydum birde buzluğa et sulaeı koydum buz poşetlerine iki tanede ondan attım yedirdim. Sıkıntı olan tek patates oldu. Onuda vermiyorum daha. Her bebek bir değildir ama sizde deneyerek öğrenebilirsiniz sadece.