Geçen sene doğum öncesi kiloma ve fiziğime leslie yaparak kavuşmuştum. Şimdi 3.5 aylık hamileyim iki haftadır da leslie yapıyorum kontrollü kilo almak ve salmamak için yeniden başladım. Az önce 2 mil yaptım Üstüne de biraz önceden bildiğin egzersizleri yaptım. Önceden ağır tempolu 3 millik videolarını yapardım şimdi hamilelikten dolayı çok yormayan hafif tempolu videolarını yapıyorum. Hedefim oğlumda aldığım kadar kilo almamak ve doğum sonrası için çabuk toparlanmak💁🏻♀️😌