Zynp35 çok gecmis olsun
Benim kizimda nf1 genine bakildi ama ben nf2 ye de baktirmak istiyurum.counku esimin babasunda nf2 den supheleniyorum .sag kulagunda akustik norinom var yani kitle ve sag kulagi isitmiyor ve epilepsi vatmis daha yeni ogtendim. Lekeleri de var aytiyetten. o yuzden nf2 genetil testi de yaotircam kizima gerci testte %100 sonuc vermiyormus ana yine de yaoturmak istiyorum . Ilk cocugum daha 7 aylik ve ikinci cocugu yapmaya korkuyorum onda da olut leke diye , insanun evladiyla sinanmasi ne zormuş Allah korusun cocuklarimizi