Ezop AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sizi çok iyi anlıyorum. Bu ikilemi ben de çok yaşıyorum. Bakalım sürecin sonu ne olacak. Ama yaklaşık on aydır minimum hayvansal gıda yedim. Kendimi kötü hissetmedim. Aksine daha iyi hissetmeye başladım. Yine de kısmet 🥰
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ezop Tabiki sizin fikriniz saygı duyuyorum. ☺️ ben öyle yaşayamam tabi. Et tavuk yumurta olmadan ne yiyeceğim. 😅