1lina1anne Deryadila25 duzelmiyor canim ne yaparsaniz yapin eski halini alicak o oyle kaldi aynisini ben yasadim birakin buyunce estetik yaptirir 😊😊 artik ugrasmayin cok gec
Aryaaydin90 Deryadila25 google ye img yukle yazin ordan galeriden resim secip yükleyin alttaki linki kopyalayın burda yapıştırın
_caglabebek Deryadila25 ben kendim kepce kulakliydim 15 yasinda estetikle yaptirdim kulaklarimi simdi kizim 1 aylik baslarda degildi simdi kepce olmaya basladi bandana takiyorum artik büyüyünce bakcaz caresine saglik olsun
Gamzelina_33 _caglabebek bende kepçeyim ve okul yıllarımda çok kötü hissettirdi bana kızımın da benim gibi olursa yaptırmayı düşünüyorum
Gamzelina_33 Deryadila25 benim bebeğim de nerdeyse 3 aylık sağ kulağı sürekli kıvrılıyor sanırım kepçe olacak
_caglabebek Gamzelina_33 banada hep kotu hissettirmisti kiziminkinide yaptiririz artik aslinda aileler cocuklarini guzel yetistirse bunlara gerek kalmaz belkide üzülüyorsun cocuk olunca kendimden biliyorum