cokgezenti_30 izmirli123 dediğim gibi alabilirisn bende de var ama dediğim gibi atışı sana yeterli olmayabilir
Aybarsayse adasaripapatya emziren anneler kullanabiliyor mu bende bugün aldım kullanma klavuzunda kullanmayın yazıyor çok uzuldum
adasaripapatya Aybarsayse ben kullanıyorum kızım bir buçuk yaşında yakında keseceğim sütten ama tabi siz bilirsiniz