izmirli123 ben yaklaşık 5 yıldır philips lumea kullanıyorum. İlk çıktığında alanlardanım çok memnunum benim tüm beklentilerimi karşıladı. Şimdi siz bu aleti alıyım lazerli olayım kafasıyla alırsanız hayal kırıklığına uğrarsınız. Bu alet kıl köklerini uyutuyor yani yaptığınızda temelli bitmiyor. Ama çok geç çıkıyor, kıl köklerini inceltiyor ve acısız yöntemle kurtuluyorsunuz. Ben bacaklarımı alalı 4 ay olmuştur ve hala çıkmadı 👍🏿