TeacherrMom canım vicdan yapıp üzülme.inan ki soğuk olsaydı sen de hisserdin bebeğinde muhakkak belli ederdi gece.bebekler üşüdüğünde de uyanıyor huzursuzluk yapıyor ki hakkatten deneyimini yaptık biz.ben bile koca kadın halimle üşüdüğümde uyanıyorum geceleri.üşüyüp üşümediğini emzirirken de anlardın .içini ferah tut.annelik ömür boyu vicdan azabı işte..