TeacherrMom Çok üşümüş olsaydı siz gece uyanıp her kucağınıza aldığınızda hissederdiniz, uzun kollu falan giydirseniz bile yüzü soğuk olur, ben bazen uyanıyorum kolları bacakları üşümüş, ince bir müslin örtüyorum ısınıveriyor hemen. Yine de anne yüreği işte hop hop sürekli ❤️