vanilyakokusu valla benimki 3 gün yapmamıstı bi denemek amaçlı bi biberon verdim akşama ucu katı arkadı kıvamlı yaptı fazla verirsem ishal olur belki diye kendimce düşünerek günde bir mama bazende kendi mamasına karıstırarakda berdim ben aptamil prosyneo kullanıyorum ikisinide karıstırıpda verdiğim oluyp geve yatarken filan dediğim gibi deneyebilirsin zaten o mama gaz ve kabızlığı gideren lifleri içeriyor doktorunada danıs istersen ben benimkinde işe yaradığı için söyledim :)