melegim26 Aselikoo ben onu diğer arkadaşa sordum canim 😊senin çalışmadığını biliyorum bende öyle direk ücretsiz izne çıktım
Berenecos melegim26 ben çalışmadım hatta doğum iznimin bitiminde 14 günlük yıllık iznimi de kullanıp işten ayrıldım bir sorun olmadi