Kızlar ben şuan doğum izindeyim 6 ay daha uzatmıştım normalde eylül sonunda iş başı yapmam lazım. Bebeğime annem bakacaktı öyle karar vermiştik ama babam yari felçli gibi geçen ayda köyde düştü ameliyat oldu şuan istanbuldalar ama böyle olunca annem babamla ilgileneceği için bebeğime bakamaz diye düşünüyorum çünkü babamın durumu normal değil bakıma ilgiye ihtiyacı var annemle konuştum ben bakarım diyor ama benim içimde rahat değil zaten bebeğim küçük diye içim rahat değil normalde çok iyi bakar annem eminim ama şuan durum çok farklı ben de zaten kendime güvenemiyorum iş ve bebek ev yemek ev işleri vs nasıl olur bilmiyorum. Açıkçası ihtiyacım var çalışmaya kiradayım. Ben şunu sormak ıstiyorum işe dönemeyeceğim büyük ihtimal ama kendim çıkarsam tazminat alamam . En azından işsizlik maaşı alsam bile idare eder beni sizce nasıl bi yol izlemeliyim.??