Satgiray benim oglumda vardi 3 aylıkken. Doktor fito diye bi krem vermişti, ne mucizevi bi kremmiş 😍 oglumun poposunda 2 tane çatlak vardi resmen gòzle görülür. Kıpkırmizıydi. Kakasini da yapmiyordu. Sürekli agliyordu. Fitille zorla yaptiriyorduk ama cocuk aglamaktan mosmor oluyordu. Doktor bu kremi verdi. Birde sabah akşam 10 ar dakika hafif sıcak suya oturtun demişti. Sudan cıkartinca hemen kurulayip bu kremi sürüyordum ve her alt degiştirmede kremi sürüyordum. 2 ay da anca iyileşti. Sizde deneyin bence. Gecmiş olsun şimdiden canım.