Merhaba arkdaslar benimde 26.5 aylik oglum cuma gunu operasyon gecirdi gozune silikon tup takildi daha once operasyonda olmamisti ilk operasyondu. Daha sonra hastaneden ciktik o gun 7 gibi tup cikti cocuk oyle gozunu cok ellemiyorduda altini aliyordum elini gozune goturmus bi kismi cikti geri kalanida emerken gozunu kirptikca hepsi cikiverdi. Doktoru aradik falan panik yapmayin dedi sabah kontrole cagirmisti yine o gece 9 gbi elinle orayi masaj gibimi ne bastirmis galiba kan cikti ordn cok endiselndik tekrar aradik falan normal olabilir kesede birikmistir o ckmistir falan dedi takip edin devami geleckmi dedi cok sukur o aksam ertesi sabah gelmedi fakat cumartesi doktordan gelince gun icinde cocuk gozune goturdukce biraz geldi bugunde oyle rengi daha koyu ama ara ara elledikce hep geldi. Sizde boyle birsey yasayan oldumu doktor kanalinda acildigini soyledi fakat %30 ihtimal var acik kalma diyor eger sulanma devam ederse cuma gunu tekrar tupunu takalim dedi olanlarda sulanma ne kdar surede kesildi acaba cunku bi sure orda odem oluyormus galiba sulanma oluyormus