Merhaba öncelikle geçmiş olsun umarım tüm bebişler sağlığına kavuşur. Oğlum 5 ay 27 günlük. 10 günlükken farkettik göz kanalı tıkanıklılığını.Göz muayenesi yaptırdık sorun olmadığını 6. Aya kadar kendiliğinden geçmesinin olabileceğini söylediler ve tabi göz damlası ile beraber masaj yapmamızı söylediler uyguladık. Damlayı çok fazla kullanmadık fakat masaj yaptık sürekli. Sadece sağ gözü çok yoğun sulanıyor ve çapaklanıyordu.Bir gün banyosunu yaptırken de masaj uyguladım ondan sonra düzeldi sanki belki öyle denk gelmişti ama düzeldi 4,5 aylıktı geçmişti. Eğer geçmeseydi operasyon için 1 yaşına kadar bekleyecek ve yaptıracaktık.