yuksekipek motilium mide ile alakalı bir hapmış ama anne sütü arttırıcı özelliği varmış ben doğum yaptığım günden itibaren kullanıyorum doktorum önerdi ve asla yan etkisinin olmadığını gönül rahatlığıyla kullanabileceğimi söyledi kızımda reflü için motilium şurup kullanıyor ama burda bir arkadaş motilium tabletin bebeklerde zararlı olduğunu söyledi ben doktorum tavsiye ettiği için kullanıyorum gerçekten etkisi büyük ama isterseniz siz yine de doktorunuza sorun kimsenin günahına girmek istemem benim doktorum bu konuda beni ilk gün uyardı hatta motilium tablet hakkında bişeyler duyarsan aldırış etme hiç bir yan etkisi yok dedi ben o yüzden kullanıyorum