Alyakusu htceee98 ben içiriyorum ama keçiboynuzu pekmezi içiriyorum üzüm mü olması gerekiyormuş 🙄 içir birşey olmaz kan damlasının tadına baktınız mı bebişler onu içiyosa pekmezi hemen yutar
prensannesi55_ Alyakusu Rica ederim en çok kullanılan marka diye biliyorum doktorunuza danışıp alabilirsiniz
TubaEmir Alyakusu Aslında doktorumuz beş aylıkken kan tahlili yapıp ona göre vercekti ama biz kakasinda kan gördüğümüz için hastanye gtmstik tahliller yapıldı kan değerleri düşük diye verdi yani dört aylikken başladık
Alyakusu anestod o zaman vegaferon kullanmayın doktorunuza sorun başka damla yazsın yazık bebeklerimizin dişlerine
Alenffc18 Alyakusu 3 gündür başladık biz 1 ml sidefer veriyoruz eşim kendisi de doktor kendisi bunu önerdi vegaferon hem kabızlık yapıyor hemde paraben içeriyor
Alenffc18 Esrayamanoglu 4 ay 10 günlük valla eşim yanında cıkan ölcekle 1 ml ver dedi damla olarak saymadım kilosu 7 kilo
Prenses_annesi22 Alyakusu bende kullanıuorm ama bır sorun yasamadık kaka rengıde normal bır skntı yok bebekten bebege degısıyordur snrm
Alyakusu Prenses_annesi22 evet değişiyor bizde de bir sorun yok tek soru diş sıkıntısı onu da ilerde yaşamak istemeyiz tabiiki