Alyakusu Vegaferon kan damlası ve türevlerinin dişlerde siyah leke bıraktığı söyleniyor bebeklerinize kan damlası kullanıyor musunuz bizzat şahit olduğum diş lekesi olan bebek var şimdi bebeğime kullanmaya çekiniyorum sizin öneriniz nedir
prensannesi55_ Alyakusu Doktorum bestiron ilacını önerdi onu kullanıyorum sağlık ocağının verdiği damlanının kabızlık yaptığını söyledi bu yüzden almadım
3children1mom Alyakusu Ocean microfer kullanıyorum dişte leke bırakmıyor. Kabızlık, gaz ve kakada renk değişikliği olmadı. Memnunum …
ysra60 htceee98 7 aylık canım normal kecı boynuzunu sulandırıyorum biberon la içiyorum öyle bellıvır ölçek yok kafama göre vede kare üzüm kan üzümü 25 tane omdan 1 su bardağı su kaynatıyorum ılık içiriyorum
htceee98 ysra60 benim kızım 5.5 aylık vegaferon sağlık ocağının verdiği kabız yapınca bana pekmez ver yarım çay kaşığı dedi keçi boynuzu mu dedim üzüm pekmezi dedi kayınvalidem şekersiz yapmış göndermişti bize ama korktum icirmedim birşey olur felan diye
Alyakusu htceee98 ben içiriyorum ama keçiboynuzu pekmezi içiriyorum üzüm mü olması gerekiyormuş 🙄 içir birşey olmaz kan damlasının tadına baktınız mı bebişler onu içiyosa pekmezi hemen yutar
htceee98 ysra60 ne biliyim daha ek gıdaya bil başlamadım ya ondan sanırım korktum illa sulandırıp mi vermek lazim
ysra60 htceee98 valla kardesım sen bılrısın benım bebegımın gelısımı ıyıdı hatta 2 ay önden gıdyorduk senınkıne üzüm pekmezi nınsulandır yap içsin ılık olsun korkma ben 4 aylık başladım yoğurt vermeye falan 5 aylıkkkende verdım 5.5 da 3 gün kurularına başladım
Alyakusu ysra60 ben de canım şimdi keçiboynuzu pekmezi veriyorum en azından ilaç yerine kan yapsın diye
anestod Ben ferrum kullanıyorum. Benim yigeniminde süt dişleri simsiyah demir ilacı kullanmaktan. Onu bildiğim için her ilaç verdikten sonra dişlerini fircaliyorum. Suanlik bir sorun yok.