Ishakpasa
21 subatta dogmasi gerekiyordu 16 subatta dogdu 39.haftada dogdu. Oyuzden atak hesaplamaya 21 subat yazdim.
Bebek atak takvimine göre bu süreç 14 günden oluşuyor, bebeğiniz ise bugün 11. gününde. Atak haftasına kalan gün sayısı : 3
Yani 3 gun kalmis bitmesine degil mi?
Ben alerji uzmanindan pek memnun kalmadim, sut alerjisi var bebelacin mamasini yazdi icinde peyniralti suyu varmis, kakada tekrar kanama oldu, deneme amacli 30 ml vermistim allahtan fazla vermedim. Doktora ulasamadkm biturlu defalarca aradim hastaneyi, gittim sonra tekrardan, peynir alti suyu mu varmis nasil ya diyor. Sonra neocate yazdi. Ben mamayi neolur neolmaz diye yazdirdim aslinda surekli vermek icin degil. Ilk alerjisi oldugunu anladigimizda kilo hic almadi zayif kaldi cok, su 2 haftadir biraz topladi. 3 gunde bir veriyorum mama 90 ml.
Baska bir doktor bulup bakicam artik.