Bebegim 3 bucuk aylik. Sut urunleri alerjisi var, persembe gunu tavuk yemistim aksaminda huzursuzluk aglayarak uyanma yesil kaka gibi tepkiler verdi, bu sabahta kanli kaka yapti. Ama bir iki gundur surekli ıkınıyor, bebek arabasiyla disarda gezdirdigimizde veya eglendirdimizde ikinmiyor, surekli kucak istiyor dun kucaktayken pek ikinmiyordu, bugun kucaktayken de ikiniyor, ne yapacagimizi sasirdik, acaba alerjiden mi yoksa 4 ay atagi midir, yasayan var mi boyle bir sey?