Sakura-chan Asafeymeninannesi bizde kusma ateş vardı . İlaç çok iyi bir ilaç . Ama bizde ishal olarak yan etki yaptı . Pat diye geçmiyor hastalık 3-4 güne yavaşlıyor belirtiler. Sen saatinde düzgünce ver ilacı . Geçer inşallah . Birde bu ilaçtan sonra aşırı uyudu . Doktoru aradığımda da yavaş etki edecek stres yapma demişti. Sizde de öyle olur muhtemelen . Bol sıvı tükettir. Birde bu ilaç içtikten yarım saat sonrada kusturdu benim çocuğumu . O durumda not almiş . 5 güne iyileşti .
Asafeymeninannesi Sakura-chan Kullanalı 2 gün oluyor. Herhangi bir yan etkisini görmedim şükür. Uyku konusuna gelecek olursak evet bizde de uyku yaptı. Yaa umarım işe yarar. Vermiş olduğun bilgiler için çok teşekkür ederim canım
basaktpe12 Asafeymeninannesi anladım canım erken tehşiş her zaman en sağlıklısıdır bizimkisi geç kalındığı icin belirtileri farklıydı ama dediğim gibi siz erkenden fark ettiniz çok geçmiş olsun Bizimkiside idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ishal ve ateş ile başladı 2gün hastanede kaldı antibiyotik verdiler şuan geçmiş gözüküyor
Asafeymeninannesi basaktpe12 Çok teşekkür ederim, Allah razı olsun Oğlum 1 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu da geçirmişti. Yatış verildi kabul etmedim. Zimaks şurupla atlatmıştık şükür
Asafeymeninannesi beyazgelincik Bende korona değildir diye düşünüyorum ki öyle. Havalar birden ısındı, klimalar açıldı. Sebebiyet veren şey klimadır muhtemelen
Asafeymeninannesi ikizbabymom Canımsın Allah razı olsun inşaAllah. İyi bir araştırma sonucu deneyebilirim. Aktarcılardan kı temin ettin yoksa ?
Asafeymeninannesi beyazgelincik Kıyamam yaa Allah acil şifalar versin inşaAllah. Bende çokça ilaç içirdiğim zaman kötü hissediyorum kendimi. İyi olsunlar da gerisini sıkıntı etmeyelim. Kaç yaşında ?
ikizbabymom Asafeymeninannesi https://imgyukle.com/i/OFV2op bendeki bu kuzum annem çok sever böyle şifalı bitkileri o istanbuldan getirtmiş.GEnel enfeksiyonlarda kullanılıyo ağrı kesici özelliği var doğal antibiyotik araştır sen bitanem inş şifa bulur
Asafeymeninannesi Nltka Şurubu kullanalı 2 gün oldu henüz. Belki de az daha zaman tanırsam düzelir diyorum. Böyle devam ederse Çarşamba gününü beklemeden götüreceğim. Hangi iğneyi kullandığınızı hatırlıyor musunuz ?
Nltka Asafeymeninannesi kuzum İnan hatırlamıyorum tek hatırladığım iğneyle toparladı . Benimki içemiyordu düzelememesinde onunda etkisi vardı çok ufaktı çünkü . Eğer düzelme olmazsa sen doktoruna iğneyi sor onlar yorum yaparlar bide benimki ufak diye yarım dozunu vurdular onu hatırlıyorum
Sakura-chan Asafeymeninannesi Ama sana tavsiyem eşinle birlikte Corona testi yaptırmanız . Ne olur ne olmaz bence yaptırın . 2 dk sürüyor çok basit
Asafeymeninannesi Serrakus ikizbabymom balım demin bahsetti. Araştırma yaptıktan sonra sipariş vermeyi planlıyorum, teşekkür ederim
basaktpe12 Asafeymeninannesi çok çok geçmiş olsun canım bizde zimaks kullandık semptomları 1hafta sürdü ama geçti Allah yar ve yardımcın olsun
Asafeymeninannesi basaktpe12 Elhamdülillah Gelmiş geçmiş ve son olsun inşaAllah. Düşe kalka, hasta ola ola büyüyorlar işte
Sarella beyazgelincik bizde yeni hastane yatılından çıktık Allah kimseyi hastane köşelerinde bırakmasın gerçekten çok zor rabbim bütün çocuklara şifa versin
Asafeymeninannesi Nltka Bende içirmekte zorlanıyorum. Toz şurup olduğu için pütürlülük söz konusu Umarım iğneye gerek kalmadan atlatır