Aet 1prens1prensesannesii neden gidilmesin hele denize girmem demenizi hiç anlamadım bir sıkıntı yoksa denize girmeyi doktorlar öneriyor. havuza girmeyin yeter
NunuDudu 1prens1prensesannesii ben de 26.haftada gitmiştim çok rahat geçmişti tatilim sadece doktorum uyarmıştı uzun süre arabada oturma arada mola verip yürü kan dolaşımı için diye. Denize de girdim çok da iyi gelmişti açıkcası. Korkmayın diğer bebeğinizle ilgilenecek biri varsa orada çok daha rahat olur sizin için.
busrasilra14 1prens1prensesannesii yani hamileyken gidilir bence ben 8. Ayimin sonuna kadar giderdim tabi hamileligim riskli veya zor degildi. Beni dusunduren hamilr ve cocugunuzun olmasi. Yoksa hamileyken gidilit hatta iyi bile gelir bence psikoljik olarak
MihraKus Kızıma hamileydim 4.5 aylık gitmiştik ne güzel güneşlendim bol bol yüzdüm çok güzeldi . Sizin açınızdan zor olmazsa ve sağlığnız buna müsaade ediyorsa gidin keyfini çıkarın bol sabahları yürüyüş yaparsınız ne güzel