1prens1prensesannesii GİTTİM 32.Haftamda ağzımın payını aldım döndüm. Problem olmasa bile o tatilden sonra problem olma olasılığı %90.Ayaklarım bir şişti hastanelik oldum. Yetmedi doğumdan sonra 1 hafta bacaklarıma iğneler yedim. Çok fazla ayakta kalmak çok fazla arabada durmak ayakların aşşağıya salınık oturulması ciddi anlamda sıkıntı yaratıyor. :(