Rabiacelebi Canım sudocrem kullanıyorum, sudocrem kullanırken pişik oldu kızım. Azda sürmem, büyük boy sudoyu tam bir ayda bitiriyoruz. Ama yine de pişik olduk 😔 Prima pampers Pure bebek bezimiz ve hiç ıslak mendil kullanmadım. Doğduğu günden beri pamuk kullanıyoruz. 2 saatte bir her emzirmeden önce altını alırım. Şaştım kaldım vallahi 😞verem aşısı olduk 28inde. 2 kere calpol verdim ondan dolayı mı oldu acaba