Sevgili anneler merhaba,
Çok dikkat etmeme rağmen kızımda pişik oluştu, en iyi bez markasını kullanıyorum, ıslak mendil kullanmıyorum ve sudocrem kullanıyorum. Ama poposunda kızarıklıklar var ☹️ Zeytinyağı ya da her hangi bişey istemiyorum kullandığınız medikal eczane ürünü bir krem var mı? Şimdiden çok teşekkür ederim ♥️