Ashly90 başta bende çok zor kullandim ama zamanla alıştım süt gelmesi için uyarı olayı var en başta çok az onu biraz uzun tutunca iyi oluyor göğüs acımıyor 3 4 dk onu yapıyordum makina açıldığı gibi sonra 2. Kademe 3. Kademe 4. Kademe süt fışkırıyordu 10 dkda bitiyordu isim lansinohu kullaninca aventin ne kadar az acittigini farkettim 🤷♀️