Rezonaz benim de bebegim cok konuşkandi. Tam da bahsettiğiniz zamanlarda bir sessizleşti. Çok üzülmüşüm ne oluyor acaba diye. Megerse bir sürü başka beceriye hazırlanıyormuş. O donem emeklemeye basladi çünkü, muhtemelen önceligi ses değil hareketti. Şimdi 7 aylık, babıldama dönemine girdi 1 haftadır. sabahtan aksama dede diyor ((: bir sürü ses hece denemesi yapiyor. Endiselenmeyin, bol bol konuşmaya devam edin.