123r456 2 ay dolmadab yaptırmanızı tavsiye ederim bebekler 2 aydan sonra acı hissetmeye başlıyor ben 55 günlükken yaptırdım çok çok rahat etrim hiç bişey yokmuş gibi hatta 40 ının icinde yaptıracaktım ama yoğun bakım da falan kaldı geç bile kaldım yani 😂