Bence küçükken saga sola dönmeye baslamadan yapılmalı.büyük oğlum 14qylıkken yapıldı .lokal anesteziyle yapıldı.oğlum çok korktu.hiç dokundurmadı pipisine pansuman bile yaptırmadı.
ikinci oğlumu 45günlükken yaptırdık çok memnun kaldık .yine lokal oldu .daha cabuk iyileşti.benim tavsiyem küçükken yaptırmak