Gamzeemm merhaba tam 17 aylıkken olduk .
Mecburi idi .Biraz zorduu biizm. devlet hastanesi oldugı için.damardan sıvı aldı ac kaldıgı için narkos alıcaktıkda.Emiyordu saat üçe kadar actık çıkıncada üc saat yemiyor.sadece bunda zorlamdım .operasyondan sonra çok rahattı ilk çişi felan anlamadık bile.sonrasıda cok guzeldi .yanıma aldıklarım faydasını gördüklerim
Kendime kıyafet
Atıştırmalıklar
Ogluma üç beş pijama
Muhakkak oyuncak yada kitaplar
Sırtına yelek serindi hastane
Terlik ogluma yürüdü cünkü odada cok sıkıldı
Şöyle söyleyeyim kısa bir süre hastnede tuttukları için ve serum aldıgı iiçin yıpranmıştık biz yataktan cıkamadı diye.telefon alışkanlıgı yoktu .sizin varsa egitici leyler izletin.orada uyudı benimki örtü aldım bide.şimdiden gecmiş olsun .iniş faydaso olur bu arada erken gittik cok gec cıktık 😌tek sıkıntı fazla kalmak hastanede