Gamzeemm aynen bende o nedenle erteledim. Bana zaten 4.aydan sonra öneriyoruz demişti doktoru. Reflüsü de o dönemde ataktaydı çok da huysuzdu kuzum. Üstüne onu da eklemek istemedim. Vakalar da arttı da arttı. Tibbi bir gerekliliği yok nasılsa diye bizde erteledik de erteledik. 9,5 aylık oldu. Babası senelik izindeyken çıkaralım yazın aradan diyorum. Eşim de yazın zor olur ya sünnet en azından sonbahara kalsın diyor bu plana göre de 12-14 aylık civarı olacak. Acaba zor mu geçiyor ekstra daha zor mu oluyor bebekler için ona kaygılanıyorum bende