alpyigit_annesi buradaki çoğu anne damla önermiş ama bende bebeğim de gazdan çok çektik, sab simplex kullanıyordum çocuğumu iyice çıldırtıyordu aşırı gazını sıkıştırıyordu.. ağlama krizlerine giriyordu resmen evladım. Mommys bliss damlayı kullandığımdan beri o kadar rahatız ki sana anlatamam bilseydim daha bebeğim doğmadan alır koyardım kenara. Resmen huzura kavuştuk :) Hem hemen etki ediyor, hemde gazını sıkıştırmadan çıkartmasını sağlıyor. Şimdi pek gaz problemimiz kalmadı ama arada kaka yapamazsa veriyorum ona da faydası oluyor ☺️