alpyigit_annesi bizde 33 günlük olduk aşırı gazlıyız gripe water aldım ama küçük olduğu için çok veremıyorum günde 4 ml çıkardım bugün dr soracağım bakalım ne diyecek yediğime içtiğime çok dikkat etmeme rağmen herşey gaz yapıyor internette et kabak, balık ,tavuk,yulaf, pirinç pilavının gaz yapmadığı yazıyor ben zaten kabızım bunlar benim daha çok mahvediyor yulaf için laktozsuz süt aldım bugün onu yedim kahvaltıda ama benim bile aşırı gazım oldu çocuk mahvoluyor ne çare bulacağız bilmiyorum