Morfrenk turansmom Baharkokulum Ya ben bu kadar öğüne çıkamadım henüz 7ay18 günlüğüz bu kadar verdiğim zaman emmiyor doğru düzgün. O yüzden 2 öğünle sınırlandırdım kafam karman çorman
turansmom Morfrenk zamanla arttırırsın o zaman, biz 5 aylıkken ek gıdaya geçtik bende 6 aylıkken az veriyordum. Şimdi aranıyor sürekli ağzı bos kalsın istemiyor
Baharkokulum Morfrenk canım benim kızım mama ile besleniyor. O yüzden gündüz mama vermemek için öğünlerim fazla. Ama hepsini de her zaman yemiyor. Yoğurt kefir ve kahvaltı iyi gidiyor da diğerlerini bazen istemiyor bende zorlamıyorum. Ama en azından kafamda menüyü oturuyorum ki her an hızlı acıkırsa falan hazır olsun diye. Bir de normalde 8 aya kadar tadım diyorlar ya. Bizim kilomuz fazla olduğu için hızlı geçiş yaptık o yüzden fazla miktar ve öğünlerimiz . Seninki doğru yani 🤗💖
busra_54 turansmom menumuz benziyor . Canim bence kiyma falan verince yoğurt verme bence et türevlerini c vitamini ile vermek daha iyiymiş .
Milamoms busra_54 14 aylık Sabah peynirli dereotlu omlet krem peynir bı parca simit ıhlamur Öğlen : bir tane biber dolması yoğurt Ara öğün : bir muz Akşam : türlü az ekmek bizle meyve
busra_54 turansmom normalde çorbaları bende yoğurtla veriyorum kiyma koyunca o şekil vermiyorum yoğurt demir emilimini engelliyormuş. Internette falan da öyle okudum. Günün başka zamanında yoğurdu veriyorum et yediği zaman
Degrmenesra busra_54 8 ay 23 günlüğüz kahvaltı 1 yumurta sarısı bebe bisküvisi tahin pekmez Labne ceviz Ara öğün muz yoğurt cici bebe Akşam çorba Gece uyumadan öncede gece maması yapıyorum uyutuyorum
Morfrenk Baharkokulum anladım çok teşekkür ederim karnını doyurcak kadar yedirmiyosunuz en azından hepsini anladım şimdi sağolun😘
turansmom busra_54 Tamam bende öyle yaparım o zaman bundan sonra. Doktor corbalarla ver dedi direk daha cok sever ama ben et koyunca değisecegini düşünmemiştim. Teşekkür ederim uyarin için, dikkate alacağım🙂🥰
Baharkokulum Zey43 6 aylıktan beri veriyorum. Altınkılıç alıyorum A101 ve Bim de var. Benim kızım severek içiyor. Biberonuna koyuyorum 60 ya da 90 cc biraz ılık yapıyorum. Mama yerine çok güzel gidiyor. Bebeklere verilmesi çok faydalı.
busra_54 Gzde07 şuan pancar pekmezi kullaniyoruz ama baya dusuk cikti 9.45 birdaha 1 yaşında yapılacak sanırım kan sayimi
mom1626 busra_54 11 ay 19 günlük. Sabah maydanozlu omlet, avokado, salatalık, peynir. Öğlen arpa şehriyeli bulgurlu çorba ve yoğurt. Ara öğün muz. Akşam köfte, makarna ve ayran. Sabah ilk öğün ve yatmadan önce son öğün 150 cc mama.
use_use busra_54 Benim oğlumda 10 aylık ama bu şekilde beslenmiyor hala daha. İştahsız ve yeme reddi var şu an.
busra_54 use_use bizimki de hepsini tam anlamıyla bitiremiyor yemek istediği kadar yiyo. Ilk zamanlara göre daha iştahsız malesef
Khazely busra_54 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık şu an 6.5 aylıgız hala çoğu şeyi ilk tadıyor bugüne kadar kabak Havuç yoğurt patates elma armut muz kayısı ve yumurta sarısı tattık bu ay çok yüklenmek istemiyorum günde Mesela öğlen sebze püresi akşam meyve püresi ya da öğlen sebze çorbası akşam yoğurt diye gidiyorum çoğu kez tek öğün bazen de 2 öğün veriyorum ve hepsi genelde tadımlık oluyor Bi yemek kaşığı kadar. Kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği gibi 3 öğün ya da 2 öğün ve ara öğünler şeklinde 7 aylıkken mi başlamamı önerirsiniz
busra_54 Khazely biz 6 8 ay arası 2 öğün gittik ama az miktarda anne sütü ağırlıklı. Zaten 1 ayı nerdeyse tadım olarak ilerledi 9. Ayda ben 3 öģune geçtim ondada sabah kahvaltı öğlen çorba kiyma koymamışsam yoğurt yanında. Akşam da meyveli muhallebi ama yine de miktarlar dolu dolu değil yediği miktarı kendi belirliyo bu dönemde ara öğün yapanı da görüyorum ama nasıl o kadar çok yiyebiliyo bebek ben anlayamıyorum 🤔 geriye kalan zamanlarda emziriyorum
Zey43 Baharkokulum anladım benim kızım 9 aylık bende alayım ama biberon kullanmıyor birde meyvelimi alıyorsunuz sademi
curly_mom busra_54 oğlum 13 buçuk aylık.. Kahvaltıda patatesli yumurta, peynir, zeytin, ekmek yedi azar azar.. Domates salatalık yemiyor 🤷🏻♀️ Öğlen kıymalı tarhana çorbası +yoğurt. Akşam taze fasulye+ yoğurt. (yemekleri yoğurtla yedirebiliyorum da) Aralarda meyve veriyorum ve akşam yatmadan önce kefir var, azcık veririm..