89Kbr maalesef bu şekilde devam edecek 😕 6 seneden önce tayin yapmazlar ordan ki ulaştırma elemanına çok ihtiyaç var suriye de. Uzman çavuş işte , o orada ben burada. Neyden korkarsak başımıza gelir ya ben yanımda olsun kocam derdim cidden nasıl böyle oldu anlamıyorum 😅 gülüyorum ağlanacak halime valla artık