Seymacr düzelecek annesi düzelecek. Oğlum da öyleydi. Kolik olabilir denmişti. Gece 1de başlar sabah 5e kadar yırtınırcasına ağlardı sonra 5te birden susardı. 7.30a kadar uyurdu. Bizde tek işe yarayan araçla gezdirmek oluyordu gece gündüz kucağımda arabayla çıkıyorduk. Geçti şükür o günleri. Emin ol geçiyor. Zor ama geçecek. Birlikte oynayacaksınız, anne diyecek güzel günler gelecek elbette zor her dönemin zorluğu var ama ilk zamanlar kadar zor olmuyor hiç bir şey az sabır 🙏🏻