Seymacr Bir aylığız gece 1 de uyandı saat 7 oldu hala uyumadı 2 haftadır aynı durumdayız, yeri göğü inletiyor asla uyumuyor kolikmiş gerçekten tükendimm
Mircan Seymacr bende aynıyım canım 3 de uyandı hala sallıyorum delircemartik ya bide bu büyük 10 aylık
Gizem17 Seymacr rezene içmeyi dene ben ne zaman içsem bebek çok uyuyor içmedigim zamanlar daha az uyuyor
yasam-arya-mom Seymacr benimde kolikti. Sab simplex damla ve kiraz çekirdeği yastığı kullandım tamamen düzelmedi ama gaz saatleri düzene girdi sürekli atak halinde değildi.4 aylık şuan damlayı kestim. Düzen bozuldu ama kendi gazını çıkarıyor artık
Seymacr Mircan ay gerçekten sabret 3 aya düzelir diyorlar, demek ki uyumayan çocuk uyumuyor ayı günü yok anlaşılan
Mircan Seymacr onu kim diyorsa hayatının en büyük yalanını atmış inan büyüdükçe herşey daha berbat oluyor inan yani seni korkutmak istemem ama o küçük hallerini mumla arıyorum büyüdükçe uykusu da azalıyor en azından küçükken belli bı sure sonra yoruluyor ama büyüyünce asla yorulmuyor bana da hep düzelir düzelir dediler ama yok bende umudumu kaybettim olduğu gibi kabullendim yapcak bişey yok yoksa sürekli sinirden ağlıyordum
Seymacr Mircan 😵 Allah yardımcımız olsun çünkü gerçekten günde bir saat uykuyla duruyorum ve artık bacaklarım tutmuyor ilerde daha kötü olacağını düşünmek bile istemiyorum 😔
Hum34 Ay ilk zamanlar aklıma geldi . Başımı beşiğe vurup ağlıyordum , hep böyle mi olacak diye. Çok zor günlerdi. Ama inanın geçiyor. Sinir olurdum geçiyor diyenlere ama geçiyor. Yanınızda yardım edecek birileri var mı ? Bir de beyaz gürültü ve kundak yapın. O şekilde belki uykuya daha kolay geçer.
Seymacr Hum34 hayır yalnızım 😔 sürekli açık beyaz gürültü, kundak asla kabul etmiyor. Duş, masaj, hamak her şeyi denedim yok susmuyor. Ağlıyorum gerçekten istemsiz, gücüm kalmadı bütün gece susturmaya çalışmaktan. İnşallah düzelir inşallah
Mircan Seymacr esin yardımcı olmuyor mu canım yada bakacak kimse sen yok mu destek olsun sana ben gurbetteyim ailem kayın validemler 12 saat uzaklıkta eşimin işi nedeniyle burdayız ve tek bir arkadaşım bile yok beni bu hayatta en çok yıpratan yanlizlik oldu yemek yapmazsam açım fırsatını bulup uyumazsam uykusuzum yani bı ben bı Allah başka kimse yok ama eşim Allah razı olsun çok destek olur o bakar bazen ben uyurum sizde öyle yapsanız bu kadar zor gelmez sanada
Mircan Seymacr ama şunu diyeyim eğer senin ki gazdan uyumuyorsa 3 aydan sonra gaz hafifliyor bizim 9 ay sürdü gaz ama 6 aydan sonra baya hafifledi inşallah sende kısa zamanda atlatırsın benim bebeğim huysuz olduğu için uyumuyor gaz yada ağrısı yok şuan
Hum34 Seymacr kabul etmiyor diye bir şey yok. Kızım kriz geçiriyordu ilk zamanlar. Dirayetli duracaksınız, o değil siz ona öğreteceksiniz. Bir ağlar , 2 ağlar sonra alışır.
Seymacr Mircan Yok maalesef yalnızım, gündüz bebek uyuyor o ara ev işi yemek temizlik yapıyorum bi de köpeğim var zaten nefes alacak vaktim yok, akşam da eşim bakıyor sağolsun ama sürekli emmek istiyor bir saat uyuyabilirsem uyuyorum. Eşim yardımcı olmasa zaten hiç ayakta duramam
Mircan Seymacr amin canım bütün annelerin inşallah ama sizin ki gaz olsa sancidan sürekli ağlar benim ki sürekli ağlıyordu sabaha kadar kucağımda hoplatıyordum sonra bu sabahlamayi alışkanlık yaptı yani ne yaparsam yapayim gündüz uykusunu seviyor gece uykusundan nefret ediyor böyle böyle büyüyecekler inşallah atlaticaz büyütücez sabretmek ten başka cagre yok
Aslan-123 Seymacr eger gazdan yapiyorsa yediklerinize dikkat edin mercimek lahana mor lahana havuc kivircik ben hic bisey yemezdm nerdeyse hep proteinle beslendm diyebilirim gaz yapan seyleri arastirin ve her beslenme öncesi masaj yapin her beslenme sonrasi sırtinı sivazlayin asagidan yukariya dogru birde attigim video cok ise yariyor bunu da deneyinhttps://youtu.be/7hsx4PoskLM
Gizem17 Seymacr ılginç ben 1 bardak içiyorum fazlası zarar olabilir anason ve naneyi de duydum onları da deneyin isterseniz
bynkutan Çokta olumsuz düşünme benim bebiste ilk iki ay gece oturur gündüz uyurdu her bebek karakteriyle doğuyor düzelir canım sabır
Seymacr bynkutan düzeleceğine inanmak istiyorum, henüz dünyaya adapte olmaya çalışıyor diyorum inşallah düzelir, teşekkürler 🙏🏻
Seymacr yasam-arya-mom bizde biogaia ve nurse harveys kullanıyoruz ama belki de bize faydası olmadı bilemiyorum
Aslan-123 Seymacr metsil kullanmistik ücretide uygun yazdirinca cüzi bir miktara geliyor ama eczaneden alirsan 100 tl