Esra0561 Splash-Splash-Love merhaba izler geçti mi acaba kızımın da alnında tırmık izi var iki hafta oldu🙄
Splash-Splash-Love Esra0561 Alnını çizdiği yerin üstüne düşünce düşme izi kaldı. O yüzden bilmiyorum şu an iz var ama düşme izi. Parmağı derindi parmakta duruyor hala izi
mkee Esra0561 3 yerden tirmalamisti. 1 tanesi yaralanmadan 1 ay sonra kurudu kabugu dustu iz kalmadi.diger ikisi hala kabuklu duruyor sac dibinde.2 aydan uzun sure gecti hala kabugu dusmedi.