mom0989 ayy aynısı geçen hafta başımıza geldi. 22 aylık oğlum kedilere bayılıyor gördüğü gibi sarılmaya koşuyor. Annemle çıktılar o gün kedi de sakinmiş oynuyorlarmış beraber annem de video çekmiş hatta çok tatlılar diye bana attı, benimki kuyruğunu çekince kedi kızmış kardeşim hemen araya girmiş, onun elini çizmiş. Ama videoda da sanki oğlum da tam o an kendi eline bakıyor ağlamıyor devam ediyor hayatına.
oradan sonra buluşup bahçeye gittik boyu kadar otlar falan vardı arasından geçtik.sorunsuz eve döndük amaaa Ertesi gün elinde çiziği fark ettim.
doktorla konuştuk whatsapptan, başta çizik ferin değil tetanoz aşısı var sorun olmaz, Türkiye’de uzun yıllardır kuduz vakası özellikle petlerde yok, kediyi bir hafta kadar takip edin huyunda suyunda değişme var mı, salya akıtıyor mu diye dedi ama sonra devlet hastanesi aciline gidip kuduz aşısı vurdurun dedi.
Veteriner bir arkadaşımla konuştuk, onlarca çiziğim var ben vurulmuyorum normal davranan hayvanda dedi.
başka bir arkadaş benzer bi şey yaşamış acilde kuduz aşısına gerek yok demişler.
eşim bağdat caddesinde çizik yemiş yine acilde bağdat cd. Kedilerinde kuduz yoktur deyip göndermişler agahsjja
hasılı vurdurmadık aşıyı belki kedi değil de otlardan çizilmiştir diye çünkü akşamına kedi kucaklama çalışmalarına devam etti, cırmık yese az uzak dururdu diye dişündük.
inşallah bir şey yoktur sonsuza kadar affetmem kendimi ama kuduz salyayla bulaşırmış ve o çiziğe salya bulaşması zordu bana kalırsa.
çok uzatmışım, belki içiniz rahatlar diye yazmak istedim detaylıca. Bir de annem sürekli siz sokakta kedi köpekle büyüdünüz her çizikte gitseydik hohooo dedi o da biraz gevşetti beni.