Gebeligim boyunca sürekli bebegimin kordonu asaglandı erken doğumdan hastanede yattım genede aldırış etmedim herşey ALLAH tandır diyip . Her işimi yaptım kimseye minnet etmedim doğuma gideceğim gün bile tabi bilemezdim o gün sancim başlayacağını evimi baştan aşağıya topladım sildim supurdum her isim bitti nisanım gelip dogumum başlamıştı😊
Yanı ben evimde yapmasam neki karnım burnumda bebeğim asaglana asaglana kaynanamgil patates tarlasına göturdu. Karnım ağrıyor diyip bırakamadım akşama kadar