Asas şimdi doktorumla konuştum, Bexsero da ayrı olarak yapılabilir dedi, Nimenrix'in B tipine karşı koruyuculuğu yokmuş. Ama çok içine sinmediğini söyledi daha yeni aşı olduğu için. Ben de ne yapsam bilemedim, 4. ay kontrolüne gittiğimizde doktorumla tekrar konuşup karar vereceğim, ama muhtemelen onu da yaptırırım