Serrateacher_67 Baybars_bebek Bende 2.dozunu daha yeni yaptırdım sadece ertesi gün huzursuzluğu oldu o kadar. 3 gün sonra yan etki yapmayan bir aşı diye biliyorum. Aynı gün başka aşı oldu mu?