Baybars_bebek Ben yaptırdım 3 gün önce bebeğim yeni huzursuz olmaya başladı. Bilgi verir misiniz acil
eymenkerem Baybars_bebek alakası yok asi ile yan etki yapsa aynj gün beya 24 saat içinde yapar. Birde rotanin yan etkisi genelde kaka daki değişiklikler oluyor. Ben yaptiedim hiçbir yan etki yaşamadım
Sln20 Baybars_bebek Aşıdan değildir o ağızdan olduğu için ateş bile olmuyor. Atak olabilir sürekli ataktalar :)
serap6155 Baybars_bebek bizde yaptırdık 2 tozunu da damla şeklinde olduğu için sadece o gün huzursuzluk yapar demişti doktorumuz çok şükür biz hiç sıkıntı yaşamadık 3 gün sonda yan etki yapacağını sanmıyorum belki dişleri kaşınıyorsa o huzursuzlaştırmıştır kuzuyu Allah şifa versin kuzucuğa
Deletedmom0099 3 gün geçmiş alakası yoktur bence, bide damla aşı olduğu için ben hiç yan etkisini görmedim. hani iğne olsa ağrısı olur diycem ama o da olamaz
Baybars_bebek Ağlama krizlerine giriyor sebepsiz anlamıyorum birde kabızlık yaşıyor sadece anne sütüyle beslememe rağmen
AgentMom Baybars_bebek ne gibi huzursuzluk. Rota da nadir de olsa ishal oluyor bebekler onun dışında bir yan etkisi olmuyor
Baybars_bebek AgentMom nefes almadan ağlamaya başladı gün boyu ilk kez böyle oldu atak diye araştırdım peki atak ise ne kadar sürer acaba
AgentMom Baybars_bebek bir hafta kadar sürüyor maalesef. Ve hergün daha da sancılı olabiliyor. Bazen 2-3 gün sürende oluyormuş.
AlmilaDoga Baybars_bebek 2 dozunu da yaptırmış biri olarak ateş bile yapmadı özel aşılar arasında en hafifi diyebilirim ve 3gün geçmiş üzerinden 😬 ilk 24saatte de bu sorunlar var mıydı?
alpin-annesi Baybars_bebek ben de yaptırdım aynı gün olsa aşı ağrısı derim ama 3 gün geçmiş atak dönemi felan olabilir mi acaba ?
Synmannesi Baybars_bebek Canım bu rota ilk dozu bizde de dokuz gün sancı huzursuzluk ve gaz yapmıştı ikinci dozda hiçbir belirti olmadı az dişini sık canım çok önemli bir aşı
Hande_Colakoglu Bizde iki dozu yaptırdık bi sıkıntı yaşamadık şükür zaten doktorumuz yan etkisi falan olmaz demişti bence bi doktora götürün başka sebepten dolayı huysuz olabilir