ruveydatokgoz aynı sizin gibi düşünüyorum. Bi zahmet mama verme ne demek acaba ? Bebeğin çenesi zaten çekim için çok zayıf , hemen yoruluyor ne yapsın açlıktan sabaha kadar ağlasın mı ? Ne kadar cahilce ve çirkin bir üslup bu😬 ben ilk doğum yaptığımda sütüm yoktu ve gayette 1,5 aya kadar mama+meme verdim hemde biberonla verdim. Hiçte meme reddi falan olmadı. Doğru biberonu seçerlerse böyle bir şey olmaz. Gittim 250₺ verdim biberona ve o biberon sayesinde kızım hiç memeyide bırakmadı.