Heyyymomyy Bir_prens_annesi ben evlenmeden önce yaptırdım. Doğumdan sonra biraz çıktı çok fazla değil. Bitiş yaptırmamıştım vaktim yoktu. Şuan bile çok rahatım. Tavsiye ederim. Genital bölge ıslak olduğu için garanti zaten vermiyorlar
Karas CanselK tüh ya, ben de istiyorum ama önceden alex e gittim resmen yanıyordum, buz da çok acıyor diyorlardı cesaret edemedim